A day in San Fran and in Napa

26 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Golden Gate Bridge vanaf het waterGolden Gate BridgeFord "SlagschipWijn proeven bij Luna Vineyard

Onze tweede dag in San Francisco startte met een gave boottocht op de Golden Gate. De Golden Gate Bridge was volledig zichtbaar, geen wolk te zien. Zo anders dan de dag ervoor. Ook Alcatraz was gaaf om te zien vanaf het water. De verschillende stromingen in het water waren goed zichtbaar, maar we hebben ook dolfijnen en een walvis mogen spotten. Na de boottocht zijn we met de tram nog San Fran in gegaan, beetje geshopt ;). Vandaag, dinsdag, zijn we met de auto (we hebben een "Ford Slagschip" voor een week) naar Napa gegaan. Kids zijn naar een mega shopping mall gegaan en Pat en Menk naar vineyard Luna. Heerlijke wijnen geproefd en twee wijnen meegenomen. Morgen gaat onze roadtrip verder naar Mariposa en Yosemite, waar grote bosbranden zijn, dus de vraag is of we de sequoia's kunnen bekijken. See you!

1. Hanneke en Leo:
    26 juli 2017
    Ziet er allemaal geweldig uit, in het land van de onbegrensde mogelijkheden.
    Kan zien dat jullie met volle teugen genieten.
    Knuffels van ons .
  2. Barbara:
    26 juli 2017
    2 flessen maar ingeslagen ?? Je hebt natuurlijk amper tijd om te borrelen met dat reisschema van je ;-)))))
    Pas op voor beren in Yosemite... Pim zag er eentje op ons kampeerveldje daar toen