Wat een start!!

19 juli 2017 - Vancouver, Canada

Goedemiddag, hier 19.30 uur in Vancouver, bij jullie 04.30 in de nacht. Wij zijn gearriveerd, hebben onze eerste burger bij de Cactus Club (Pat en Koen keken hun ogen uit.... de serveersters zagen er op en top uit...) op in Canada, maar wat een reisdagen hebben we achter de rug. Het begon dinsdag op Schiphol, de ETA van de kids was niet ok, dus de kids mochten Canada niet in, maar niet getreurd..online binnen 2 minuten geregeld....ware het niet dat juist op dat moment de site van de ETA eruit lag. Gevolg; geen vlucht voor de familie Plate.. zwaar teleurgesteld naar huis.. vol in de regelmodus om te kijken wanneer we alsnog konden vertrekken. Gelukkig konden we exact 24 uur later vertrekken. Zelfde tijd zelfde vlucht alleen een dag later. Mijn lieve vriendin Barbara kwam wederom naar Schiphol om onze auto mee te nemen. Na het inchecken waarbij onze koffers priority kregen omdat we herkend werden door de teamleader van Lufthansa, door de douane en op naar de pier. De vlucht vertrok 45 min later...het werd rennen om de overstap te halen. Frankfurt vliegveld is andere koek dan Schiphol. Groots en busvervoer naar de pier... we hadden de laatste bus en waren met zo'n 8 mensen de laatste instappers van de vlucht naar Vancouver! We hadden het gehaald!! Deze vlucht ging top. Klein beetje geslapen, stipt op tijd kwamen aan op Vancouver airport. Alles ging automatisch bij het "uitchecken". We liepen naar de band om de koffers op te halen, toen we onze namen hoorden door de luidsprekers... wij naar een balie voor meer info.. wat bleek 2 koffers stonden nog op Frankfurt. Gelukkig hadden we 2 koffers wel, die van Menke en Koen. Dus Pat leent wat van Koen en Lon wat van Menk. De koffers worden als het goed is morgen bezorgd bij Bart in Seattle waar wij morgen naar toe gaan. De auto ophalen was een piece of cake en wederom een briljante wagen, groot en supernieuw. Op naar het hotel, ff inchecken, eten, beetje rond neuzen en nu gaan we zo slapen, zijn nu ruim 24 uur wakker dus het wordt wel tijd. Tot volgend verhaal!