Amazing Grand Canyon!!

1 augustus 2017 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Rond 14 uur kwamen aan bij ons hotel in Flagstaff. Niet het meest luxe hotel, maar schoon en prima voor 2 nachten. Na het inchecken op naar het visitors office center downtown. We kregen de tip om eerst de Walnut Canyon te bekijken en de volgende dag The Grand Canyon. Advies opgevolgd. De Walnut Canyon was prachtig om te zien. Na terugkomst in de historic downtown waar overal borden hingen met 50 years Flagstaff...hoe toevallig dat wij net een jarige van 50 in ons midden hebben... zijn we in de local Thai restaurant beland. Stampvol maar magnifiek gegeten. Echt briljant.

De volgende dag (vandaag dus), maandag 31 juli, vroeg opgestaan, na breakfast op naar de Grand Canyon. Nou het is amazing!! Ongelooflijk, Het is bijna onnatuurlijk. Zo gaaf om te zien. We hebben meerdere uitkijkpunten bekeken en in tegenstelling tot wat we continu hoorden, viel het best mee met de hoeveelheid toeristen. Ok we waren niet de enige, maar het was niet crowded. Om 15.30 weer in hotel. Kids lekker gezwommen (het is hier ongeveer 27/28 graden, veel beter te doen dan het hete Las Vegas).
Morgen vliegen we (in 2 vluchten via Calgary) naar Comox, we sluiten USA hoofstuk en openen het Vancouver Island hoofdstuk. Op naar de beren, dolfijnen en al het prachtige van Vanc Island!

50 years in Flagstaff17 years... a budweiser in a thai restaurantGrand Canyon!Grand Canyon!Grand Canyon!Gevaarlijk grietje...#ikbenhelemaalnietbang

1. Barbara:
    1 augustus 2017
    Gaaf! Mooie trip hoor! Goede vluchten voor straks en veel plezier op Vancouver Island. X
  2. Sidney & TIna:
    2 augustus 2017
    Mooie fotos , wat een uitzicht.goede reis toegewenst.op Vancouver Island kan je ook mischief orcas zien en Grizzlies. VIctoria en NAnaimo zien be kendo plaatsen.er is ook een plaats die sidney heat.